система онлайн бронювання

Тенденції у сфері туризму. На що орієнтуємося?

Послужливість і послуги

Опитування підтверджують, що більшість подорожуючих, у першу чергу, орієнтуються на ціну житла. Втім, люди, що обрали саме готель – а не винайняти, скажімо, квартиру чи кімнату, вже очікують чогось більшого, у деякому сенсі святкового. Готель – це можливість відчути себе не вдома, забути про побут цілком, тобто аж ніяк не як вдома. З іншого боку, тут має бути усе те, що є вдома звичного – про це заявляє аж 77% опитаних.

Це, перш за все, безкоштовний Wi-Fi з якісним покриттям (щоб користуватися в номері, у ресторані, і на лавочці у сквері за двадцять метрів від готелю). А ще – безкоштовний сніданок. Більшість ділових людей переконані, що не поснідавши вранці у готелі, вони забудуть це зробити чи не до середини дня. А голод, як відомо, впливає на продуктивність не завжди найкращим чином.

Крім того, подорожуючі називають такі умови: у готелі, який вони обрали, повинні бути усі зручності безпосередньо в номері, а персонал повинен не тільки вітатися мовою гостя, але і мати змогу відповісти на найпростіші запити. Інтернаціональною мовою у готельній сфері для країн Європи питомо є англійська. Зважаючи на гостроту мовного питання нині в Україні, подорожуючі вказують на бажання, щоби до них зверталися рідною мовою – навіть якщо це готель на сході, і, навпаки, не виказували критики чи агресії у відповідь на звернення російською (якщо ми говоримо про західні регіони). Готельна сфера – це світ доброзичливості і любові, додамо сюди толерантності та професіоналізму – і маємо хороший готель, оптимальне місце спочинку і проживання. Таким, у задумі, був «Централь», і перші тижні роботи показали його відповідність.


Відкриваємо двері для іноземців

Правда ж, не тільки ми подорожуємо за кордон принаймні раз на рік. Іноземці теж мусять кудись літати, а в Україні, окрім туризму, є попит на потенційних інвесторів (а значить, подорожуючих підприємців), і студентів. Тут ми повертаємось до мовного питання: для коротких подорожей іноземець обере саме той готель, де його зрозуміють, і більш ніж зрозуміють. Інша підпора розвитку цього напряму – це таргетована реклама послуг готелю для іноземців. «Централь» використовує у своїй роботі такі міжнародні сервіси, як TripAdvisor, booking.com тощо.


Розважально-навчальний підхід

Давайте розповідати туристам про клуби – якщо не вміємо розповісти про пам’ятки. Давайте заохочувати їх до кіно, експозицій, презентацій, концертів – особливо зручно, коли концерти відбуваються поблизу (наприклад, джазові фестивалі в «Blues&Jazz»). Зазвичай, готелі надають подорожуючим мапу культурних подій міста та рекреацій. Прокрастинація зі світоглядно-розширюючим ефектом – така втіха.


Дорогу дітям!

Попит зовсім не на те, щоб обладнати готель ігровою кімнатою – усі чудово розуміють, що дітям цікаво все, що поза межами відведеного для них місця. Тому ми подбали про те, щоби місце для дітей було скрізь – увечері все світиться, миготить, у холі велика плазма , а сходи вистелені м’яким – так, що ними можна бігати без упину, без стукоту і небезпеки. Таким має бути готель, лояльний до бешкетних, галасливих сучасних дітей. Ну, і Wi-Fi, звісно – це теж про дітей, більшою мірою ніж про дорослих.

Тенденції у сфері туризму. На що орієнтуємося?

© 2024 Централь